niedziela, 26 kwietnia 2015

Witam na blogu :)

Kilka słów wstępu na początek :) 
W czerwcu kończę 30 lat. Z wykształcenia mgr turystyki. Od prawie 5 lat jestem mężatką choć na razie nie mamy dzieci. Przed ślubem nie interesowałam się za bardzo gotowaniem, a tym bardziej tworzeniem własnych przepisów. Robiłam jedynie podstawowe dania typu kotlet schabowy czy zapiekanki na bułce albo upiekłam jabłecznik. Zaczęłam gotować dopiero po ślubie, gdy przeprowadziliśmy się do mojej babci, ale na początku były to przepisy wyniesione z domu, od babci lub teściowej. 
Moja kuchenna przygoda zaczęła się od pieczenia, dokładnie 2 lata temu, gdy babcia zmieniła kuchenkę gazową na elektryczną. Wcześniej nie dało się nic upiec, gdyż uzyskanie konkretnej temperatury było niemożliwe i wszystko się paliło. Po zmianie kuchenki piekłam coraz więcej ciast, najpierw proste wg mamy, potem zaczęłam szukać inspiracji w internecie i książkach. Początkowo piekłam dokładnie wg przepisu, ale potem zaczęłam zmieniać coraz bardziej znalezione gdzieś przepisy. Obecnie sama wymyślam swoje receptury, a "specjalizuję się" w ciastach warstwowych. Dlatego też będzie to blog poświęcony głównie wszelkiego rodzaju słodkościom, choć zaproszę Was - czytelników także na konkretne danie obiadowe czy przekąskę bo przecież nie samymi słodkościami człowiek żyje :) Receptury na dania, przekąski czy sałatki zaczęłam wymyślać dopiero około rok temu. Obecnie wprowadzam do kuchni smaki Meksyku i Indii, w których najbardziej gustuje mój mąż. 
Swoje przepisy publikuję w kilku znanych serwisach a czasem można mnie znaleźć również w czasopismach.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz