poniedziałek, 27 lipca 2015

Blondie - białe brownie

Przy okazji testowania przepisów na brownie ciemne, testowałam przepisy na brownie białe i tu także znalazłam swój ideał :)


Składniki:

200 g białej czekolady
200 g masła
6 jajek
1/2 szklanki cukru pudru
1 szklanka mąki pszennej
100 g wiórek kokosowych
kilka kropel aromatu waniliowego
1 łyżeczka proszku do pieczenia


Sposób przygotowania:

1. Białą czekoladę z masłem roztopić na parze i odstawić do wystudzenia. Jajka ubić z cukrem, dodać mąkę pszenną z proszkiem, wiórki kokosowe oraz aromat waniliowy i zmiksować. Na koniec dodać czekoladę z masłem i wymieszać. Masę przelać do formy 20x35 cm wyłożonej papierem do pieczenia i piec 20-25 min w 180 stopniach. Smacznego :)

2 komentarze :

  1. Nominowałam Cię do zabawy Liebster Blog Award.
    Zapraszam w odwiedziny po szczegóły:
    http://www.usmazona.pl/nominacja-do-liebster-blog-award/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Miło mi poznać czytelnika mojego skromnego bloga :)

      Usuń