wtorek, 14 lipca 2015

Idealne brownie

Od dłuższego czasu szukałam przepisu na idealne brownie. I w końcu się udało a mój mąż je uwielbia! Nie ma lepszego ciasta na poprawę humoru :)


Składniki:

100 g czekolady gorzkiej
100 g czekolady mlecznej
200 g masła
1,5 szklanki cukru pudru
5 jajek
3/4 szklanki mąki pszennej
1 łyżeczka proszku do pieczenia


Sposób przygotowania:

Obie czekolady z masłem roztopić na parze i odstawić do wystudzenia. Jajka ubić z cukrem, dodać mąkę pszenną z proszkiem i zmiksować. Na koniec dodać czekoladę z masłem i wymieszać. Masę przelać do formy 20x35 cm wyłożonej papierem do pieczenia i piec 20-25 min w 180 stopniach. Smacznego :)

2 komentarze :

  1. Skoro tak chwalisz, to muszę zapamiętać ten przepis:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przetestowałam na mężu wielokrotnie i domagał się więcej więc musi być dobre :)

      Usuń